jul-fix & trix

hej hej, carro som skriver. har inte gjort det på länge, i know. men jag har inte tid och när jag väl har tid så uppdaterar jag min andra blogg, prio nummer 1.
men i alla fall, nu sitter jag här framför datorn (ligger egentligen, men hur kul låter det?) och har precis laddat över lite bilder från idag :) bilder på huset, på vad vi gör och sånt. fina och mysiga julbilder...! jessica är på väg nu, guuuuuuud vad jag längtar efter min systeryster <3

våran jätte fina julgran :)

jag tycker att den bild är så fin, den är så idyllisk :)

vagnen utanför vårt hus

buske hehehe, ja gillar att fota natur :p

ooooooh, spooky feelings....

burn motherfucker, BURN!

pussel pyssel :)

jul bakning :)

hej hej haha, här är jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback