Imorgon är jag hemma!! :)

Sorry för dålig uppdatering.. men jag har suttit fast spikad i näringslära böcker sen i söndags!!
Men nu slipper jag det för sista tentan är avklarad, så imorgon bär det av hem, rättare sagt till Gotland!
Jag kommer få vänta jätte länge på Arlanda, så Papi och Pernilla+ barnen ska komma ut och äta lunch med mig :) Det ska bli grymt mysigt!! :) Hoppas mina flyg går som dem ska imorgon!!
Men det har iaf varit en jättemysig helg med min flickor, i fredags tog vi det lugnt och på lördagen blev det utgång! till corona!! Just like old times!! Sen blev det max till nattmat :), det är en av sakerna som jag älskar med norrland, det finns max överallt!!, jag tror jag har ätit på donken en gång sen jag flyttade hit, så max är bäst helt enkelt!!
Sen har jag packat också till flytten, så nu är 4 flyttkartonger packade och det är typ bara lite kläder och hudvårds saker som är kvar!! Så det är störtskönt, ska försöka flytta allt under en helg! Och sen har jag fixat adressändring igen :p Så allt är nästa fixat till flytten!! Längtar sååå mkt att jag inte kan beskriva, det känns på nåt sätt att mitt liv börjar då, konstigt nog...
Bjuder på en härlig julbild!!!
Kärlek i massor // Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback