Hur länge kan man ha matkoma??

Jag är fortfarande dundermät sen julbordet.. Men det var superduper gott!!
Hela helgen har varit underbar... I fredags så drog jag och Madsen på hemmafest på Teg och sen i lördags så bakade vi ett mega snyggt pepparkakshus :) Och sen kom Alex, Linnea och Joanna förbi så gjorde vi lite mojitos och sen drog vi iväg på hemmafest igen :o haha
Och idag var det julstämning a la megamycket.. Jag och Madsen vaknade rätt tidigt för att vara oss och så gick vi till Gammlia julmarknad och sen kl ett åt vi ett underbart julbord på Sävargården.. Därav min mega matkoma som jag har varit i sen kl tre :p
Nu ska jag fortsätta plugga, hare awesome!!!
Peace out and love to yaa all!! Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter underbart! Vill också gå på julbord haha :D Love u too! <3

2010-12-06 @ 05:27:57
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback