Then I am only dreaming

Har precis ätit megagod räksallad med rökt aioli.. mummma!! Försöker plugga fysiologi men det går så där, är rätt slut efter skolan idag.., gjorde en vegitarisk lunch som vi bjöd våra klasskompisar på och det bjöds på kryddig kikärtsbiffar med bulgursallad med orientalisk yoghurtsås och till efterrätt blev de kanderad sötpotatis med yoghurt/honung!! Kanske låter gott :P
Men apropå boksaken så är det ju dag FEM och SEX..
Så en bok som gör mig lycklig och en bok som gör mig ledsen..
Jag måste verkligen sluta läsa så många böcker, för det är verkligen inte lätt att svara på dem här frågorna.. Men tillbaks, en av alla böcker som gör mig lycklig måste vara Svart Ros av Nora Roberts..
Den är väldigt lättläst för hjärnan och den slutar lyckligt, alla är glada och kära :) Vill inte avslöja för mycket ifall ni skulle läsa den.
En bok som gör mig ledsen är (finns grymt mkt böcker som gör mig ledsen) Fråga Alice av en anonym författare. Läste den för ett bra tag sen (13-14 års åldern) men har fortfarande inte glömt den.. Den handlar om en tjej som testar droger och ibland råkar umgås med fel personer. Den berör verkligen och jag tipsar alla att läsa den!
Men till något roligare.. i helgen så tänkte vi ha FEKKE.. vår granne är bortrest igen :D
Så det är bara att komma hit!!
Chaoo så länge!! Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback