The love we share seems to go nowhere..

Har precis kollat på 127 timmar.. shiit vilken kick man fick av film!! Han är ju grymaste överlevarn, vet inte om jag skulle hade gjort samma sak :p Men grymt bra film, så den rekomenderas!!
Ska snart ringa Lollo och snacka massa skit... ibland saknar man alla nere i Sthlm. Speciellt på kvällen :s Så då ringer jag å snackar med alla, inte konstigt att jag har dyr telefonräkning.. :s But, but
Imorgon kommer systeryster och hälsar på, så de är upplagt för myshelg och massa film :D
Och Zigge såklart.. kan inte fatta att jag ska skaffa hund, längtar så himla mycket :)
Nää, nu ska jag nog ringa LoooollO
Sov så sött.. Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback