Det är en sååå underbar dag idag.. Wiiii :)

Fortfarande sjuk.. men jag tror att jag börjar bli bättre.. Försöker tänka att jag inte är sjuk och vips så är man inte sjuk längre.. (önsketänkande)
Men iaf idag så var jag och Madde på Ersboda och shoppade loss till lägenheten :) Det blev lite saker till fönstrerna, massa smått och gott som vi hittade på rusta och sen massa god mat såklart.
Så ikväll tittar Emma förbi och så ska vi äta FÄRSK lax (inte man gör det varje dag) med rökt aiolisås och sallad MUMS kan man lugnt säga.. Sen till efterrätt blir det melon, jordgubbar, kiwi och mascarpone.. vill ha nu... Det enda som fattas är en grymt god flarra vin, men man kan ju inte få allt i världen :p
Hare så awesome så länge!!
Chaoo Jessica
Ziggelur <3
Mitt fönster (kanske inte världensbästa bild :p)
Köksfönsterna med nya gardiner (tack mami :D) och hissgardiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback