Dag 3 och 4...

Har glömt att uppdatera bokgrejen, oops :p
Men dag 3 = min favvoserie (självklart inom böcker)
Det här är rätt så lätt ifall man kunde välja fler serier, men en som jag tycker väldigt mycket är House of Night serien (lite barnslig kanske men whattt the häck)Sen sagan om ringen är väldigt högt upp på lista men även böcker skrivna av Mari Jungstedt. DEt är ju typ som en serie, handlar om samma personer men är inte sammanhängande mellan böckerna!
Så till dag 4, min favoritbok av min favoritserie.
Det är definitivt Tempted.
Planer för helgen planeras för fullt!! Grymt mkt plugg bara, men man behöver ine sova så mkt ;) Då hinner man med allt!
Chaoo and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback