What a wicked thing to do, to let me dream of you!

Sitter och knaprar på lite bulgursallad med korvlammgryta.. Den är mkt starkare idag än den var igår = Vatten i stora mängder! Fast den är grymt god!
Sen blir det nog en promenad med Zigge och sen iväg mot jobbet! Börjar kl 16 och stänger ikväll igen..
Juste, jag har prata med Carro :D Hon har kommit hem från konfalägret! Hon verkar ha haft det awesome, kolla in hennes blogg. För där står det betydligt mer :p http://patd.devote.se/
Tänkte cykla förbi en antikaffär påväg till jobbet, för jag vill hitta en STOOOR tekopp och en shabby chick ask av nått slag! Tänkte lägga alla mina drickspengar där ;p Men nu måste jag ut med Zigge!
Kommer troligtvis inte orka skriva ikväll, så hörs imorgon!
Love and stuff // Jessica
Ps. Hade en grymt konstig dröm om två personer i natt.. kändes jätteverkligt så jag hoppas att det inte har hänt :p berättar mer sen, men jag kommer inte att nämna några namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback